Новости проекта
Подписывайтесь на нас ВКонтакте!
Голосование
Чем, на ваш взгляд, определяется успешность школы?
Всего 13 человек
Голосование
Какой вид отдыха ты предпочитаешь летом?
Всего 14 человек
Голосование
Оцените школьный сайт.
Всего 95 человек
Голосование
Нужен ли на школьном сайте форум?
Всего 75 человек

Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме : “Вымярэнне аб’ёма. Цеплавое расшырэнне. Тэмпература”

Дата: 19 марта 2013 в 13:28, Обновлено 5 января 2014 в 20:26

 

Настаўнік :Мацешук З.А.

Абагульненне і сістэматызацыя ведаў

па тэме : “Вымярэнне аб’ёма. Цеплавое расшырэнне. Тэмпература”

Урок: дыдактычная гульня-спаборніцтва каманд.

Мэты:

Адукацыйная: сістэматызаваць і абагульніць веды вучняў па дадзенай тэме. Замацаваць навыкі рашэння разліковых, якасных і эксперыментальных задач.

Развіваючая: навучыць выкарыстоўваць веды ў новых умовах. Садзейнічаць развіццю інтарэса вучняў праз новые формы  арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў. Развіваць уменне дакладна выказваць свае думкі, лагічна звязваць матэрыял.

Выхаваўчая: фарміраваць навыкі калектыўнай работы ў спалучэнні з індывідуальнай. Скласці творчую атмасферу  і свабодны дух спаборніцтва.

Австаляванне: экран, ноутбук; сырая бульбіна, марганцова-кіслы калій, тэрмотетра-2, мензуркі, скрэпкі, гарошыны.

І. Арганізацыйны момант.

ІІ. Прывітанне каманд: “Малекулы”. “Атамы”.

“Мы малекулы такие, как единая семья

Помагаем друг подружке,чтобы не случилося.”

“ Пусть мы атомы поменьше, но зато никак

Обойтись не могут молекулы без нас.”

Настаўнік: “Малекулы и атомы  начало вещества,

Молекулы и атомы – без них нам никуда.

Малекулам и атомам на месте быть нельзя

И что же нам доказывает, что это неспроста?

Першы тур – тэарытычны.

1. Што патрэбна разумець пад цеплавым расшырэннем?

2. Як расшыраюцца цвёрдыя целы? Прыклады

3. Як расшыраюцца вадкасці? Прыклады

4. Як расшыраюцца газы? Прыклады

5. Якія шкалы бываюць у тэрмометрах?

6. Якое адпавяданне 0º С на шкале Ф і К?

7. Якія бываюць тэрмометры?

8. Па якой формуле знаходзіцца аб’ём куба?

Другі тур- эксперыментальны.

1. Зрабіце неабходныя вымярэнні і вылічце аб’ём куба, аб’ём паралелепіпеда.

2. Аб’ём малога цела.

3. Якую тэмпературу паказвае дадзены тэрмометр?

Трэці тур- практычны.

1а. Газ знаходзіцца ў закрытай шклянцы аб’ёмам 2 л. Ці можа гэты газ запоўніць шклянку аб’ёмам 4 л?

1б. Вада знаходзіцца ў шклянцы, а потым яе выліваюць ў талерку. Як змяніўся яе аб’ём?

. Цукар паклалі ў халодную ваду і ў гарачы чай. Дзе ён хутчэй растанне і чаму?

2б. Калі хутчэй высыхае бялізна? У сонечны дзень,або пахмурны? Чаму?

3а. Ці можна медыцынскім тэрмометрам вымераць тэмпературу паветра ў класе?

3б. Ці можна вымераць ртутным тэрмометрам тэмпературу за палярным кругам?

Чацвёрты тур- самастойная работа.

Рэлаксацыя.

 

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.