Новости проекта
Конкурс продлен! Принимайте участие!
Поздравляем с Днем учителя!
Отвечаем на ваши вопросы!
Домашнее задание на контроле!
Голосование
Чем, на ваш взгляд, определяется успешность школы?
Всего 18 человек
Голосование
Какой вид отдыха ты предпочитаешь летом?
Всего 20 человек
Голосование
Оцените школьный сайт.
Всего 101 человек
Голосование
Нужен ли на школьном сайте форум?
Всего 83 человека

Арганізацыя работы з вучнямі, якія маюць высокую матывацыю да навучання

Дата: 5 апреля 2013 в 13:43, Обновлено 17 апреля 2015 в 15:31

 

Арганізацыя работы з вучнямі,

якія маюць высокую матывацыю да навучання

1.     Часцей выкарыстоўваць на ўроках педагагічныя тэхналогіі: праблемнае навучанне, узроўневую дыферэнцыяцыю, інфармацыйныя.

2.     Прымяняць актыўныя формы работы: праблемныя сітуацыі, метад даследавання, рознаўзроўневыя заданні з самастойным выбарам, творчыя заданні.

3.     Праводзіць работы па прыцягненні вучняў да ўдзелу ў конкурсах, алімпіядах, факультатыўных занятках.

4.     Праводзіць нестандартныя ўрокі.

 

Арганізацыя работы з вучнямі,

якія маюць нізкую матывацыю да навучання:

1.     Праводзіць індывідуальную работу, выкарыстоўваць узроўневыя заданні (заданні ад простага да складанага).

2.     Выкарыстоўваць нагляднасці, схемы, табліцы, апорныя канспекты, работу з падручнікам.

3.     Прымяняць работу ў групах.

4.     Ствараць сітуацыю поспеху, дапамагаць навучэнцам бачыць уласныя поспехі, дасягненні, часцей хваліць.

5.     У малодшых і сярэдніх класах выкарыстоўваць гульнявую тэхналогію, прымяняць прыёмы і сродкі з мэтай павышэння інтарэса да навучання.

6.     Цесная сувязь з бацькамі: індывідуальная работа не толькі класнага кіраўніка, але і настаўніка-прадметніка.

 

Стымуляванне навучэнцаў

1.     Ствараць сітуацыю поспеху на занятках, уроках, часцей прымяняць заахвочванні: не толькі адзнака, але і слоўная хвала (моцнага і слабапаспяваючага навучэнца).

2.     Адзначаць поспехі канкрэтнага дзіцяці, параўноўваць яго цяперашнія дасягненні з яго ранейшай работай.

3.     Памятаць аб вялікім значэнні стымулюючай функцыі 10-бальнай сістэмы ацэньвання.

 

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.